HUFlag

• Tuin /1
  • /2
HalPh1

Voor en naast het huis is zeer ruime parkeergelegenheid. Hoewel het huis een mooie entree aan de voorzijde heeft, kunt u Iskola Ház het beste betreden via de achterzijde. U komt dan gelijk in de hal terecht.

De hal (7 m2 ) vormt een centrale plek in huis. Als u rechtuit loopt, komt u in de woonkamer met de serre en 2 slaapkamers. Links gaat u naar de keuken en de badkamer. Direct rechts komt u terecht in de opkamer.

HalPh2

HalPh3

In de hal treft u een van de 2 toiletten aan alsmede een grote voorraad/bezemkast met een stofzuiger, strijkplank, strijkijzer, droogmolen etc.

HuiskamerPh1

Het oorspronkelijke klaslokaal (45 m2 ) fungeert nu als woonkamer. Er is gekozen voor een combinatie van authentieke meubelen en westers comfort. Een TV, DVD-speler zijn aanwezig. De woning beschikt o.a. over vloerverwarming (houtgestookt) zodat het ook in de winter aangenaam is.

De eettafel biedt mogelijkheden om bijvoorbeeld een gezelschapsspel te doen met elkaar.

HuiskamerPh2
SerrePh1

De hal (14 m2 ) waar de scholieren vroeger binnenkwamen is nu de serre geworden. Deze ruimte is een ideale plek om bijvoorbeeld een boek te lezen of een spelletje te doen. Maar u kunt zich hier natuurlijk ook gewoon even terugtrekken.

De serrebank is in een handomdraai te veranderen in een 2-persoonsbed. Hierdoor is de serre ook prima te benutten als extra slaapkamer.

SerrePh2

KeukenPh1

De ruime eetkeuken (12 m2 ) is van alle gemakken voorzien: keramische kookplaat, koelkast met vriesruimte, oven, vaatwasser, waterkoker, koffiezetapparaten (Senseo, snelfilter, espresso) en veel opbergruimte. Bestek en serviesgoed is in ruime mate voorhanden.

In de badkamer (5 m2 ) treft u de douche aan en het 2e toilet (het 1e toilet bevindt zich in de hal). Het water wordt verwarmd door middel van een boiler. Ook staat hier een wasmachine (niet afgebeeld).

KeukenPh2

OuderslaapkamerPh1

Op de ouderslaapkamer (10 m2 ) staat een 2-persoonsbed. Verder staat u een ruime hang/legkast ter beschikking.

Tevens is op deze kamer een wasgelegenheid.

OuderslaapkamerPh2
KinderslaapkamerPh1

Op de kinderslaapkamer (9 m2 ) staat (in afwijking van de foto) een 3-persoonsstapelbed. Ook is er een extra bed, waardoor hier 4 slaapplaatsen beschikbaar zijn.

De opkamer (8 m2 ) is gelegen aan de achterkant van het huis en derhalve de koelste kamer.In afwijking van de foto's staat hier nu standaard een 2-persoonsstapelbed

OpkamerPh1

Terras1Ph1

Het 1e terras (37 m2) is het verlengstuk van de woonkamer. Het terras is inmiddels betegeld en aangevuld met een loungeset waardoor u heerlijk in de schaduw kunt genieten van de rust om u heen. Door een ingenieus horrensysteem dat het gehele terras omvat, kunt u ook 's avonds ongestoord buiten zitten!

Vanaf dit terras kijkt u uit over de tuin en heeft u prima zicht op de fruitbomen, de notenboom en de acacia's. Ook kunt u hiervandaan het zwembad in de gaten houden. Ook kunt u de hertjes bewonderen als deze voedsel gaan zoeken tussen de bomen naast het huis.

Terras1Ph2
Terras1Ph3

Het 2e terras (11 m2 ) bevindt zich bij het zwembad. Het is hier heerlijk vertoeven en u kunt er ook bijvoorbeeld gezellig barbecuen.

Het 3e terras (17 m2 ) is gelegen achter het huis aan de kant van de keuken. Hier staat een basket opgesteld (variabel in hoogte). Ook is hier een zandbak. Voor alle terrassen geldt dat u uiteraard gebruik kunt maken van de tuinsets, bestaande uit stoelen, ligstoelen, tafel en een parasol.

Terras2Ph1

TuinPh1

De tuin (4100 m2 ) biedt vele mogelijkheden tot ontspanning. Er staan fruitbomen, waar u de vruchten van mag plukken. Verder een voetbaldoel met officiële afmetingen. Voor de kleinere kinderen zijn er ook 2 kleine doelen beschikbaar. De tuin is geheel omheind zodat uw kinderen niet per ongeluk kunnen weglopen.

Aan de voorkant van het huis staat een trampoline (ø 3.80 m), altijd een groot succes bij de kinderen .

TuinPh2
TuinPh3

Vanzelfsprekend is er ook een privé-zwembad (9 m x 4 m x 1.40 m), onmisbaar in dit warme land (nog niet op de foto). Het zwembad is omheind.

Heerlijk schommelen en klimmen op het speeltoestel!

TuinPh5

Voor de sportieve mensen is ook er een volleybalveld met net.